söndag 16 november 2008

sönda igen

vad en vecka går fort. man hinner inte med det man hade liksom tänkt sig. nu är det inte så jätte stor grupp kvar med kor ute. ska börja kolla vilka kor som ska slås ut denna gång. vill ha bort alla med horn men några av mina favisar har horn så de får lov att vara kvar.
en söt svart kalv fick vi går albin ville att den skulle heta efter morbrors saft det är whisky. så kalven heter nu whisky.

var hos jonas o sara igår vi kom när de hade barnkalas johanna bidde 9 år. albin fick lekkompisar så han hade det gör bra.

idag ska jag till graven pappa skulle ha blitt 89 år. imöra blir min syster lis marie 52 år.
anna har då bröloppsdag på min syster dag. bra när det inträffar på dagar som man kommer ihåg.

vi ska handla lite sen det är sååå tooommmmt i mitt kylskåp

Inga kommentarer: