tisdag 30 december 2008

snrt nytt år

vad tiden går fort snart är det slut på 2008 o ett nytt år kommer 2009. man kan undra vad detta år kommer att kunna erbjuda. vad min dröm är det vet jag men jag har en känsla av att den aldrig mer kommer att bli sann igen. mina gudar är inte på min sida angående detta önskan.
julen har vart bra. mycke jobb i lagårn kalvar har kommit en idag en liten söt tjurkalv än så länge har det mest kommit tjurar. försöker att ge dom namn efter drycker iår. det är cider whisky smirnoff spendrups o carlsberg. får snart hämta en broskyr på systemet,

albin han sover lika så göran. han har så ont av sin ichias vette katten hur det stavas men ont i ena benet allafall.

jag ska spela bingolotto sen det har jag inte gjort på många år det ska kanske bli skoj vad vet jag.

imöra ska vi te peter o kerstin.

tjohej alla som läser

Inga kommentarer: