söndag 22 februari 2009

sön igen

jagha då var snart denna helg slut. imöra ä albin ledig från dagis det är kurs för personalen.
ena av mina vänner är kär i ronny. hon frågade mig om jag tyckte han var söt vad svarar man p en sån fråga. jag tycker inte att han är söt men hur ärlig vill man vara vara dä ä ho som gillar honom inte jag.

albin kollar på alvin på dvd han gillar dessa ekorrar.

lätt mat bidde dä idag spagetti o köttfärs sås o choklad kaka med grädde te efterrätt. hade turen att ha hemma cholkad med 72 % mörk. jag ÄLSKAR mörk cholkad. mums.

nu ska jag åka ner te macken köpa tidning. vilken dårlig melodifestivalen dä var i går. det blir sämre för varje år tycker jag.

ger ena tvillingkalv mjölkersättning kossan har inte så mycke så dä räcker te båda. de heter albert o herbert dä ä lennart som gett dom namnen denna gång.
kom en tjurkalv i måndags den heter lancelot.

Inga kommentarer: