lördag 15 augusti 2009

stan

ska snart köra tanja te tåget hon ska te tysklnad o hämta en bil. en ford -99.
ska hämta ut penecillin åt pluto. han ska äta dä i 20 dagar sen ska vi ta bort kulor på han. då hoppas jag att han kommer må så mycke bättre när tiker löper.

ska hem te ås en sväng. anna o jonas åker tebaka i möra o dä dröjer nog innan jag ser henne o familjen igen. om jag inte följer mä min bror nån gång över.
ho är så go denna tösa (anna allså.)

göran är ute o presser ensilage. kristoffer ä nog bakis kan jag tänka mig han var på hamnfestival.
jag skulle kunna tänka migg o åka in o lyssna ikväll på tomas ledin har ingen ticket så där blir garanterat inget.

albin han koller på playhouse disney dä ä hans favo kanal.
bidde ca en 1 sömn inatt så på 3 nätter har det blitt ca 2 1/2 tim. så jag är sååå trött

Inga kommentarer: