fredag 22 oktober 2010

fredda

dessa myndigheter kan driva en te vansinne allafall länstyrelsen fy faaaaaannnnn.
idag det har allafall ringt en del på annonsen kul dä.
det är ett väldigt tungt beslut vi har tatt.. har jobbat med detta i nu  år. mina känslor går i vågor. ena stunden bara gråter jag men vill inte visa det det 'r mina känslor ingen  annan ska få se dem.
jag undrar hur livet blir sen, vad ska jag hitta på mån tro?
kanske går det lättare än den tror men det tror jag inte riktigt på ändå.
emigrera kanske inte vore så dumt ändå men te vilket land mån tro?
en skulle kanske resa? läsa? annat jobb? frågor frågot men inga svar.

denna höst har inte gått som jag tänkt. först detta med att adoptera som vi har lagt i malpåse.
jag funderar på att ringa IVF kliniken för andra alternativ jag vill så gärna ha en te.
livet är så jäkla orättvist. varför ska det va så jäkla lätt för en del men inte för oss. jag gillar inte läget o kommer aldrig att göra det detta är nått som gnager i mig för alltid.

på sönda ska jag titta på valp ska bli skoj.nått annat att tänka på.

Inga kommentarer: