lördag 1 januari 2011

GOTT NYTT ÅR GOD FORTSÄTTNING

jaha då va det ett nytt år igen 2011. man ska lära sig att skriva detta nu.
nyår dä va så lungt hemma hos oss men det va bara skönt. ha tid för familjen ä väldigt viktigt.
enda som blev lite rädd för rakterna.  som grannar sköt upp va wilma. hoppas nu bara att det inte håller i sig räcker med att pluto är skotträdd. korna blev lite skärrade men det hjälpte att jag o göran pratade lungt o stilla med dom.

albin har vart ute nu på fm o åkt pulka det ä ju äntligen normalt vinter temp ute o sol. jätte härligt,
jag o albin vi ska åka på bio snart vi ska se findus o pettson o tomtemaskinen. hoppas det ä kul.

göran ska ner te fjöle vi har haft idioter till hyresgäster där nu i vinter jisses vad de har ställt te med. pannan fröse element toaletter mm. de fattade inte att man måste elda när det ä kallt utan hade spis o kupevärmare som värmekälla. bodde där med 4 små barn. vilka vuxna förebilder. ett hus på 400 kvm kräver mycke ved. nä nu orkar jag inte skriva mera om dessa stöller.

ser på mina nära wilma sover  pluto sover göran viler bara albin dä ä full fart på.

nu säger jag god fortsättning på 2011.

Inga kommentarer: