tisdag 13 januari 2009

blåser idag mä

det blåser idag mä fast inte lika hårt +6 känns som våren just nu.

ska en sväng till kålsäter o hämta lite grejer te inredning som vi köpte igår(självklart glömde vi nått).

fick nya medciner igår av min läkare en stark tabl om jag tar någon sprit så kan jag få andningsuppehåll o promlem med hjärtat som tur är dricker jag sällan. fick inte ta nått 1 dygn förre eller2 dygn efter tabl. och sömntabl med värkmedicin i. bara en test dä brukar aldrig funka med dessa sömnpiller jag blir bara piggare.
det blir nog bra.
sen skulle vi pröva elbehandling på nacken ska få remiss.

göbbera doler med den nya inredning det blir nog bra ska ta kort när det ä klar.

nu ska jag se om min volvo vill starta. den ä hopplös annars men den ska inte helmia te vecka.

Inga kommentarer: