fredag 16 januari 2009

fredkväll

jaha då var det fredag kväll igen har kollat på let´s dance dä finns några som dansar bra o andra som inte är lika bra. tur att man inte själv är med där. jag är stel som en pinne fast det brukar gå lättare efter ett par öl ell så.

var på en härlig promenad under dagen var ute nästan i 2 tim. lite små frusen när jag kom hem. det var ca -8.
nu är det bara -4,5.

en ny kalv kom det imorse o vilken tokig mamma den har fast ho brukar alltid vara tokig vid kalvning.

jag funderar på detta om buk op eller ansikts op det är nog mina åldersnoja som kommer närmar mig 40 med stora steg känner på mig att jag får nog en kris där med. fick en när jag bidde 30 o det var hemskt tyckte jag nog mig till 35 att förstå att jag är gammal och att det inte finns nån återvändo.

varför ska ålder betyda så mycke???

Inga kommentarer: